I don`t want to talk about it(我不想談這件事) 洛史都華-I don't wanna talk about it(售屋網我不想談 這件事)I can tell by your eyes 從你眼中,我看得出來that you've 房地產probaly been crying forever你已經哭過千百回了And the stars in the sky don't mean 膠原蛋白nothing 天上的星星對你毫無意義To you they're a mirror對你而言,它們就像鏡子I 禮服don't wanna talk about it我不想談這件事How you broke my heart關於你是如何傷了我的心關鍵字廣告If I stay here just a little bit longer如果我留下來久一點If I stay here如果我留下來新成屋 won't you listen to my heart. oh, my heart你可會傾聽我的心事If I stand all 膠原蛋白alone如果我孤伶伶的站著 Will the shadows hide the color of my heart影子可會掩蓋我內小額信貸心的顏色Blue for the tears, black for the night's fears藍色是淚水,黑色是夜晚的恐懼辦公室出租The stars in the sky don't mean nothing 天上的星星對你毫無意義To you 租房子they're a mirror對你而言,它們就像鏡子
arrow
arrow
    全站熱搜

    ja30jadddn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()